In Trichy - Reisverslag uit Tiruchchirāppalli, India van Brigitte en Gied - WaarBenJij.nu In Trichy - Reisverslag uit Tiruchchirāppalli, India van Brigitte en Gied - WaarBenJij.nu

In Trichy

Door: Brigitte en Gied

Blijf op de hoogte en volg Brigitte en Gied

31 December 2011 | India, Tiruchchirāppalli

Wederom met de trein naar onze volgende bestemming, dit keer in een 4 persoonscoupe 1e klas. Gedurende deze bijna drie uur durende reis slapen we heerlijk, een medewerker van de trein wekt ons als we in Trichy zijn. Iets voor midderacht komen we aan in ons niet zo erg frisse hotel, waar ook hier en daar een ratje als gast verblijft. Volgende dag toch maar een ander hotel voor het ontbijt. Daarna staan er twee tempels op het programma. De eerste is de Hindoestaanse Sri Ranganathaswamy Temple en is als het ware een dorpje op zich, waar ook weer veel pelgrims naar toe komen. De tweede tempel, de Rock Fort Temple, ligt boven op een berg, 437 treden te beklimmen voor we bij de tempel zijn. Na de lunch gaan we met de trein (6 persoonsslaapcoupe)
naar onze volgende bestemming: Pondicherry.

• 31 December 2011 - 14:57

Henk En Lia:

Hoi hoi, fijn even wat te horen van jullie, Tim liet ons weten dat jullie getroffen zijn door een heftige storm, maar dat alles goed met jullie is. Nu laten jullie zelf weer wat horen dus dat is fijn. Geniet nog even, groet Henk en Lia

• 31 December 2011 - 15:09

Gerrit En Yvonne:

Hoi, na het telf. van Tim dat er een cycloon over het gebied ,waar jullie zaten, raasde. Is het fijn om wat van jullie te horen. We horen later wel hoe het is geweest. Alvast een goede jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2012.