In Mahabalipuram - Reisverslag uit Mahabalipuram, India van Brigitte en Gied - WaarBenJij.nu In Mahabalipuram - Reisverslag uit Mahabalipuram, India van Brigitte en Gied - WaarBenJij.nu

In Mahabalipuram

Door: Brigitte en Gied

Blijf op de hoogte en volg Brigitte en Gied

03 Januari 2012 | India, Mahabalipuram

Ons verblijf voor de komende dagen ligt 4km van Mahabalipuram genaamd 'Houseboat Resort'. Op Oudejaarsavond wordt op het terrein van ons resort een discofeest gehouden, waar vanuit de hele regio jongeren op afkomen. Voor onze leeftijdscategorie valt hier helaas weinig te beleven en wij kiezen er dan ook voor om de festiviteiten en het vuurwerk vanaf ons balkon gade te slaan. Op nieuwjaarsdag vertrekken we direct na ons ontbijt richting Mahabalipuram, een strandwandeling van 5km. Wat opvalt is dat het strand aanzienlijk is vervuild met olie. Geen echt leuk gezicht dus. In het dorpje aangekomen wordt dit gelukkig ruimschoots goedgemaakt. Het is er gezellig druk met toeristen en Indiërs. We lunchen in een van de gezellige restaurantjes, bekijken een aantal tempels en nadat het donker is geworden genieten we van het openlucht dansfestival. Omdat we nog lang niet alles hebben gezien, gaan we de volgende dag weer. We genieten van prachtige uitzichten, rotsformaties en tempels en genieten van de rust tijdens lunch en dinner. Nadat we onze (op maat gemaakte echte leren) slippers hebben opgehaald laten we ons per riksja terugbrengen naar ons resort.

• 03 Januari 2012 - 14:57

Henk En Lia:

Super mooie foto's weer, heerlijk om daar te zijn!! Geniet nog mar even, het is hier momenteel minder mooi weer, groetjes Henk en Lia

• 03 Januari 2012 - 15:37

Astrid:

Nooit geweten dat Gied zoooooo'n
    sterke man is. De tijd gaat nu wel dringen. Leuk om al die foto's te bekijken. Geniet nog maar even want voor je het weet loop je hier door wind en regen!!!!!
    Groetjes As

• 03 Januari 2012 - 16:38

Marjo:

Mooie afwisselende foto's, geeft de sfeer goed weer, van dit gastvrije land met zulke open en vriendelijke mensen, waar natuur en spiritualiteit zo met elkaar verweven is. Veel plezier nog en groetjes van Marjo en Anton

• 03 Januari 2012 - 19:27

Oma,Gerrit En Yvonne:

Hallo Brigitte en Gied,

Jullie hebben weer hele leuke foto's gemaakt van de tempels, rotsblokken e.d. Dat Gied sterk zou zijn dat geloven we wel maar ZO sterk!!
    Geniet van de laatste twee dagen.

Brigitte, heb een berichtje op je mail gezet.

Groetjes van ons allen