Terug in Marrakesh - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Brigitte en Gied - WaarBenJij.nu Terug in Marrakesh - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Brigitte en Gied - WaarBenJij.nu

Terug in Marrakesh

Door: Brigitte & Gied

Blijf op de hoogte en volg Brigitte en Gied

02 Oktober 2012 | Marokko, Marrakesh

Na een goede nachtrust en ook nog een uur extra omdat de klok hier een uur is teruggezet, zijn we de volgende dag weer helemaal fit en klaar om terug richting Marrakesh te gaan. De reis met de taxi, met z'n tweeen op de voorstoel, verloopt voorspoedig en halverwege de ochtend lopen we al weer over het Jemaa El Fna plein. Na onze koffers opgehaald te hebben en een kleine lunch bij 'Chez Chegrouni', lopen we naar onze nieuwe Riad 'El Az'. Prachtig hoe deze Riad op autentieke wijze is ingericht en ook heel gezellig. De middag brengen we voor het grootste deel door op het dakterras, lekker relaxend in de zon, af en toe effe onder de douche om een beetje af te koelen. Nadat de zon is ondergegaan en na een verkwikkende douche gaan we richting 'Narwama', een prachting luxieus ingericht Thais restaurant. Om de sfeer helemaal compleet te maken besluiten we er ook nog een flesje witte wijn bij te nemen. De rekening is eerder Westers dan Marrokaans.

• 02 Oktober 2012 - 22:20

Malou:

Lekker! Ook goed uitrusten!! Merahbah. Groetjes van Theo Charles en mij.