Naar Essaouira - Reisverslag uit Essaouira, Marokko van Brigitte en Gied - WaarBenJij.nu Naar Essaouira - Reisverslag uit Essaouira, Marokko van Brigitte en Gied - WaarBenJij.nu

Naar Essaouira

Door: Brigitte & Gied

Blijf op de hoogte en volg Brigitte en Gied

04 Oktober 2012 | Marokko, Essaouira

Woensdagochtend na het ontbijt met de taxi richting busstation Supratours. We hebben enkele dagen geleden al kaartjes gekocht voor de reis naar Essaouira, echter op het moment van instappen blijkt dat voor onze koffers nog speciale stickers nodig zijn. Dan maar snel effe naar het loket, maar na in de rij gestaan te hebben blijkt dit het verkeerde loket, bij het 'bagage loket' wederom een rij. Na de stickers bemachtigd te hebben, snel terug naar de bus, hij staat er gelukkig nog. De busreis (Volvo touringcar) verloopt comfortabel en aan het begin van de middag komen we aan in Essaouira. Na in een gezellig restaurantje in de Medina een hapje gegeten te hebben lopen we met onze koffers over de boulevard naar ons super de luxe hotel 'Atlas Essaouira & Spa'. Brigitte is helemaal in haar element, ik wat minder omdat de internetverbinding nogal hapert. 's Avonds onze eerste kennismaking met Essaouira Medina by night.

• 05 Oktober 2012 - 20:24

Mama, Gerrit Ene Yvonne:

Hallo vakantiegangers,
    Hoe is kennismaking met Essaouira Medina by night dan geweest en ervaren? Wel heel vervelend dat jullie 2x moet wachten voor een stickertje. Genieten jullie in het super de luxe hotel 'Atlas Essaouira & Spa'? Alleen jammer dat de internet verbinding het niet zo goed doet. Dan gaat het skypen denk ik ook haperig?
    We gaan het wel even proberen.

Groetjes vanuit Vaassen