Langkawi - Reisverslag uit Ko Muk, Thailand van Brigitte en Gied - WaarBenJij.nu Langkawi - Reisverslag uit Ko Muk, Thailand van Brigitte en Gied - WaarBenJij.nu

Langkawi

Door: Brigitte en Gied

Blijf op de hoogte en volg Brigitte en Gied

01 Februari 2013 | Thailand, Ko Muk

Omdat Eddy Cheong voor ons al een taxi naar de Jetty (haven) en een ticket voor de high speed boat voor Langkawi heeft geregeld, beginnen we onze vertrekdag heel ontspannen. Maar dan, drie uur stuiterend op de golven, dat is bepaald geen pretje. Behoorlijk witjes, met name Gied, komen we aan op het eiland Langkawi, echter dan breekt bij ons het echte Zwitserleven gevoel door !

• 01 Februari 2013 - 14:20

Astrid:

Oh oh wat naar allemaal. Kan me voorstellen dat jullie graag weg willen.
    Hoezo Zwitsers gevoel!!!! Weten jullie nog hoe het Hollands gevoel is?
    Vroeg op hardwerken, regen ,koud en somber.
    Geniet nog effe van jullie Zwitsersleven.
    Ik zal maar niet zegen tot gauw.
    Groetjes As

• 01 Februari 2013 - 17:46

Roest:

Hoi Giet en Brigitte.

Die boot leek me niks.
    Maa verder is het fantatiesch hoor.
    Geniet er nog maar lekker van.

Veel liefs alie

• 03 Februari 2013 - 22:33

Mama, Gerrit En Yvonne:

Hallo Brigitte en Gied,

Ja, 3 uur stuiteren op een boot dat is voor ons ook helemaal niets. Wordt er bij voorbaat al misselijk van laat staan dat je er op zit. Zou er groen van gaan zien.
    Maar dat jullie nu het zwitsersleven gevoel hebben dat kunnen wij ons ook voorstellen.Gezien de foto's .
    Maar dan die mannen met haken en naalden in hun gezicht/rug en waar al nog meer, werden er al naar van om de fotos te zien maar wel heel indrukwekkend. Als je de foto's ziet dan kan je het bijna zelf voelen.
    Wel apart dat zij niet gaan bloeden, in ieder geval niet te zien op de foto maar gebeurt het wel? Maar dat horen wij dan nog wel van jullie.
    Geniet nog maar even van het zwitsersleven gevoel het is jullie gegunt.