Khao Sok national park - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Brigitte en Gied - WaarBenJij.nu Khao Sok national park - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Brigitte en Gied - WaarBenJij.nu

Khao Sok national park

Door: Brigitte en Gied

Blijf op de hoogte en volg Brigitte en Gied

10 Februari 2013 | Thailand, Hua Hin

Wanneer we door de chauffeur van onze minibus worden afgezet bij Hotel Khao Sok en Spa, staat Eric al klaar om ons te verwelkomen. Onder het genot van een koel welkomstdrankje legt hij ons een en ander uit en brengt ons vervolgens naar onze villa. Dit resort is nog maar een maand geleden geopend en dat is goed te zien aan de moderne, spiksplinternieuwe uitrusting. De tuin is prachtig aangelegd, met daarin een swimmingpool en tenniscort. Ook het restaurant is exclusief en buitengewoon goed en we genieten dan ook volop. De omgeving is ook prachtig, een natuurpark met indrukwekkende flora waar we een mooie hiking trail hebben gedaan. Van de dieren die er leven (olifanten/beren etc.) krijgen we helaas niet echt veel te zien, wel oerwoud geluiden te horen, met name rondom zonsop- en ondergang. Helaas kunnen we hier maar twee nachten blijven, maar omdat we de nachttrein naar Hua Hin nemen, kunnen we onze laatste dag tot bijna vier uur 's middags nog heel relaxed hier doorbrengen. In Surat Thani, onze opstapplaats voor de nachttrein, lekker gegeten in een lokaal restaurant en dan is het wachten samen met ratten en kakkerlakken, op onze twintig minuten verlaatte nachttrein van 23.57 uur. Maar gelukkig een schone privé cabine in de trein waar we heerlijk hebben geslapen en gewekt werden met een lekker kopje koffie.

• 10 Februari 2013 - 17:04

Ad En Tini.:

Welja!! Privé zwembad!!!Nou mensjes, geniet er maar van,Aan jullie te zien doen jullie dat ook,
    Liefs Ad en Tini.

• 10 Februari 2013 - 22:31

Mama,Gerrit En Yvonne:

Hallo Brigitte en Gied,

Wat laten jullie ons mee genieten van jullie mooie reis. Jullie zijn ook zo mooi bruin.
    Luxe he, dat je 's morgens koffie krijg ij de trein.
    Maar is het geen gesjouw met de rugtas en een "dagtas"?
    Geniet nog even en heel veel plezier nog in Bangkok.

Groetjes van ons alle drie.

• 10 Februari 2013 - 23:16

Joji:

Heb het fijn daar nog even! Leuke verhalen, wij vertrekken morgen. Dag. Dag.

• 11 Februari 2013 - 08:20

Astrid:

Hoi Brigitte en Gied,

Wat ziet dat er weer naar uit zeg!!!!!!!!!
    Balen zo'n prive zwembad. Maar wat een mooie foto's.
    Geniet nog van de laatste dagen en Brigitte bewaar je evenwicht als je bepakt bent.

Groetjes vanuit het koude en besneeuwde Nederland BRRRR
    Astrid