Hua Hin - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Brigitte en Gied - WaarBenJij.nu Hua Hin - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Brigitte en Gied - WaarBenJij.nu

Hua Hin

Door: Brigitte en Gied

Blijf op de hoogte en volg Brigitte en Gied

12 Februari 2013 | Thailand, Bangkok

Het is nog veel te vroeg om in te checken als we ons melden bij de receptie van ons hotel 'White Sand'. Nadat we onze bagage in bewaring hebben gegeven, gaan we richting de restaurantjes langs de pier, om een ontbijtje te scoren en genieten ondertussen van het grandioze uitzicht op zee. Verder bezoeken we die ochtend al slenterend door de binnenstad een aantal bezienswaardigheden. Na onze spulletjes uitgepakt te hebben op naar het strand. Het avondleven in Hua Hin is zeker de moeite waard, ontelbaar veel restaurantjes en barretjes en niet te vergeten de nightmarket. Je kunt er heerlijk eten, specifieke zee gerechten zoals tigerprawn, lobster, crab, maar ook de typische Thaise gerechten en voor wie nog meer wil ook Italiaans, Zweeds, Amerikaans en nog veel meer. Op een van onze avondwandelingen komen we toevallig 'het bloemenmeisje' tegen, die Brigitte nog herkende van vier jaar terug. Om een aantal bezienswaardigheden in de omgeving te bekijken. huren we een best wel pittige Honda-scooter. Veel te snel is het dan al weer tijd om richting Bangkok te gaan maar nemen ons voor dat dit afscheid van Hua Hin slechts tijdelijk is.

• 12 Februari 2013 - 18:24

Roest:

Hoi Brigitte en Gied.
    Wat hebben jullie toch vreselijk veel moois gezien
    Ik ben er jaloers op.
    Maar ik heb er wel erg van genoten.
    Kom gezond weer thuis
    En een hele goede reis terug.
    liefs alie

• 12 Februari 2013 - 18:28

Henk En Lia:

Geweldig om de foto's te zien zou er haast jaloers op worden, veel plezier nog in Bangkok en goede reis. Super leuk jullie te kunnen volgen op jullie reis groetjes van ons allen

• 12 Februari 2013 - 19:48

AD En Tini.:

Wat een héérlijkheid op die tafel!!
    En wat zien jullie er goed uit, jullie worden hoe langer hoe bruiner!
    Bereid je er maar vast op voor dat je wél warme kleren moet aantrekken als jullie terrug komen.
    Liefs Ad en Tini.

• 12 Februari 2013 - 20:48

Mama, Gerrit En Yvonne:

Hallo Brigitte en Gied,
    Geweldig leuk dat je het bloemenmeisje weer tegen kwam, die je van toen nog kende.
    Leuke en mooie foto's zitten er weer bij. Zijn ook reuze benieuwd naar de rest.
    Geniet nog deze laatste dagen en wij spreken elkaar wel weer aan het eind van de week.
    Veel leifs vanuit het koude Nederland

• 14 Februari 2013 - 12:35

Astrid:

Hoi Brigitte en Gied,

Stoere foto van Gied hoor. Wat en geweldige reis hebben jullie gemaakt.
    Ben zeker benieuwd naar jullie verhalen.
    Goede reis terug en wat zullen jullie moeten afkicken.
    En uhh Brigitte ben je niet al te bruin want dat kan niet hoor!!!!!!
    Groetjes As