Granada - Reisverslag uit Granada, Spanje van Brigitte en Gied - WaarBenJij.nu Granada - Reisverslag uit Granada, Spanje van Brigitte en Gied - WaarBenJij.nu

Granada

Door: Brigitte en Gied

Blijf op de hoogte en volg Brigitte en Gied

06 Oktober 2013 | Spanje, Granada

Een bedrijvige stad (200.000 inwoners) met het alom bekende 'Alhambra'. Mooi om te zien, naar onze smaak met een ietwat te hoog 'Efteling' gehalte. De massaliteit doet afbreuk aan de authenticiteit. De binnenstad met Kathedraal en Plaza Nueva is bij lange na niet zo gezellig als die van Sevilla. De omgeving van Granade is evenwel zeer de moeite waard. We maken een dagwandeling in de omgeving van Monachil, ondermeer door een rivierkloof. Het wintersportgebied 'Sierra Nevade' (Pradollano) tot 3.000m hoogte, maakt grote indruk. Over ons hotel Los Cerezos niets dan lof. We krijgen een gratis kamer upgrade en vanaf ons royale terras een prachtig vergezicht (ook 's avonds) op de stad en krijgen een eigen sleutel voor het zwembad.

• 15 Oktober 2013 - 23:47

. Roest:

Lieve Brigitte en Gied.

Wat zien jullie toch veel mooie landen.
    En de fotos zijn prachtig.
    Geniet er nog maar lekker van.
    Veel liefs alie.