Thailand en Cambodja - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Brigitte en Gied - WaarBenJij.nu Thailand en Cambodja - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Brigitte en Gied - WaarBenJij.nu

Thailand en Cambodja

Door: Brigitte en Gied

Blijf op de hoogte en volg Brigitte en Gied

12 Januari 2014 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal, nog maar drie nachtjes slapen en dan beginnen we aan een mooie reis door noord Thailand en het westen van Cambodja. Hotels zijn geboekt en onze rugzakken liggen klaar.

Wij hebben er erg veel zin in !

Groetjes, Brigitte en Gied

• 12 Januari 2014 - 10:59

Henk En Lia Heijink:

Wat geweldig voor jullie , geniet er maar lekker van. We zullen met veel plezier jullie avonturen volgen. Henk en Lia

• 12 Januari 2014 - 16:28

Gerrit Prins:

Wat fijn zeg. Uit het winterse Nederland naar de zon. Heerlijk. Heel veel plezier.
    Groetjes Yvonne en Gerrit.

• 13 Januari 2014 - 13:57

Rudy:

Lieve mensen, maak er een mooie reis van en geniet er volop van. Groeten, Rudy & Marij

• 13 Januari 2014 - 16:38

John:

Lekker hoor! Ik denk dat het een goed plan is om Bankok direkt weer te verlaten als jullie daar op vliegen, het ligt goed plat daar nu vanwege de protesten tegen de regering. Cambodja lijkt me emotioneel nog wel heftig. Ben benieuwd te horen hoe ze er daar nu voor staan. En ik heb het gevoel dat het binnenkort echt koud gaat worden hier (moet toch een keer gebeuren?), dus goeie timing om naar het land van de zon en de glimlach te gaan. Veel Plezier!
    John.